Kurs levert av Glasspaper
Kursinfo fra leverandørITIL 4 bygger på essensen av beste praksis som ITIL tilbyr når det gjelder tjenesteleveranser (Service management). ITIL 4 gir oss en praktisk og fleksibel tilnærming når vi nå flytter våre tjenester til den nye digitale verden med levering og drift av produkter og tjenester ved hjelp av den digitale løsninger med omfattende ende-til-ende driftsmodeller. ITIL 4 gir også et helhetlig ende-til-ende bilde og integrerer andre rammeverk som Lean IT, Agile og DevOps.
ITIL 4 Foundation er et 3-dagers klasseromskurs, som er basert på AXELOS sine beskrivelser av stoffet til Foundation eksamen.
Det grunnleggende målet med dette kurset er å hjelpe deltakerne til å forstå nøkkelbegrepene for tjenestestyring i ITIL 4 rammeverket og gjøre seg klare for en ITIL® 4 Foundation eksamen.
På slutten av kurset skal du være i stand til å:
ITIL 4 Foundation kurset er hovedsakelig rettet mot deltagere i IT og forretningsområder som ønsker å jobbe med å tilby tjenester, eller som er kjent med ITIL fra tidligere, og / eller kjenner andre tilsvarende rammeverk, og som nå ønsker å lære om ITIL 4.
Dette kurset, og den tilhørende sertifiseringen, kan være fordelaktig å gjennomføre for følgende roller:
Det er ingen krav til forkunnskap for dette kurset, men grunnleggende forståelse for «Service management» vil være til hjelp.
Alt materiale leveres elektronisk og består av: